Storingen en Reparaties

Wanneer je een storing constateert in je eigen woning of in de algemene ruimtes is het van groot belang dat je deze ook doorgeeft aan de betreffende instatie. Ga er niet van uit dat iemand anders dat wel zal doen, om vervolgens te klagen dat er niets aan wordt gedaan. Het is dan ook zaak voor alle bewoners storingen en gebreken te melden. Dit is geen speciale taak voor de Bewonerscommissie of de nestoren. In onderstaand overzicht kun je zien met welke klachten je bij welke instantie terecht kunt.

Algemene storingen en gebreken

Voor het laten verrichten van reparaties in je eigen woning en in de algemene ruimtes kun je terecht bij Vastgoedservice, telefoon +31 15 2516700
Vastgoedservice is bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur. Je kunt ook een reparatieverzoek invullen op de DUWO website.

Dringende storingen

Voor dringende storingen kun je ook terecht bij Vastgoedservice. Ook buiten kantoortijden kun je bellen met +31 15 2516700.

Verstopte afvoer

Je kunt met problemen met betrekking tot een verstopte afvoer terecht bij de firma RRS +31 70 3368888.

Controleer eerst of de verstopping niet lokaal zit:
Keuken: Controleer het sifon (zwanenhals). Maak deze goed schoon en plaat deze terug (let op rubber ringen!)
Douche: Verwijder het putdekseltje en maak de put en afvoer goed schoon.
Toilet: Controleer eerst of er niet perongeluk iets in het toilet is gevallen dat de afvoer blokkeert.

Zodra je merkt dat het water ergens minder snel wegstroomt, controlleer dan direct op verstopping en schakel tijdig hulp in als dat nodig is. Als de boel echt overstroomt is de ellende vrij groot.

CV en warm water

In het geval van (al dan niet dringende) storingen aan je cv en warm water-voorziening kun je rechtstreeks de firma Coster bellen: +31 15 2120083 (tijdens kantooruren).

Voor dringende storingen, kun je contact opnemen via +31 70 3244455.

Gas, water en electriciteit

In het geval van storingen aan gas, water of electriciteit die niet te wijten zijn aan de installatie in je woning kun je het servicenummer van Eneco bellen, 0800 0072.

Als de waterdruk weggevallen is, bel dan Vastgoedservice +31 15 2516700; de waterdruk wordt geregeld door eigen hydrofoors in de kelder van het gebouw.

Netwerk, internet en televisie

ITT Desk Support Team:
Tel: 088-4117788 (ma-vr 8:30 – 17:00)
E-mail: support@ittdesk.nl
Web: ittdesk.nl

Televisie:
De aansluitingen in het complex worden ondersteund door ITT. ITT levert TV signaal van Ziggo. Voor zenderstoringen kun je terecht bij Ziggo.

Digitale Televisie:
Voor het aanvragen/activeren van digitale televisie kun je terecht bij Ziggo. Maar aangezien de situatie hier net een beetje anders is dan normale consumenten aansluitingen, geldt een iets afwijkende procedure. Meer informatie is beschikbaar via de website van ITT.

Liften

Storingen en gebreken aan de liften kun je rechtstreeks aan MO2 doorgeven op telefoonnummer 0800 8600860.

Glasbreuk

Bij glasbreuk kun je contact opnemen met de firma Zantman, telefoon +31 15 2624777.